
-
Ne-am mutat intr-o noua locatie in București! Click aici pentru a vedea adresa.
- Desfacem și curățăm elemenții filtranți, apoi reasamblam orice model de tobă pentru camioane Euro 4 și Euro 5.
Curatarea filtrelor de particule se face cu ultrasunete, tehnologie care reprezinta cea mai complexa, evoluata si singura curatare la nivel mondial. Aceasta tehnologie a fost preluata din sfera tehnologiilor care necesita curatari extrem de fine si precise din domeniul cibernetic (semiconductori, condensatori, microcipuri, etc), din domeniul aeronautic (supape, injectoare, condensatori, instrumentele de bord, radare si sisteme de urmarire prin satelit al avioanelor si vapoarelor), in domeniul nuclear (toate componentele mecanice ale centralelor nucleare), in domeniul medical si de laborator, in domeniul hidrauluic, extractiv si termoelectic.
Suntem singura companie din ţară care DEPISTEAZĂ şi REMEDIAZĂ CAUZELE care au dus la înfundarea filtrelor de particule. Unele din cauzele mecanice care duc la înfundarea filtrelor de particule sunt defecţiuni la: supapa EGR înfundată, injectoare defecte/necalibrate, pierderi de ulei în admisie, ulei în turbină, senzori de temperatură sau presiune diferenţială defacti, combustibil sau ulei neadecvat etc. Aceste defecte trebuiesc reparate odată cu curăţarea filtrului de particule, altfel aceste defecţiuni îl vor înfunda iar în scurt timp.
Suntem firma autorizata RAR pentru toate lucrarile pe care le executam. Oferim garantie pentru serviciile efectuate in service-ul nostru.
CURĂŢĂM PROFESIONAL FILTRE DE PARTICULE ȘI CATALIZATOARE PENTRU:
AUTOTURISME
AUTOUTILITARE
CAMIOANE
AUTOCARE
AUTOBUZE
UTILAJE
Lucrările executate în service-urile noastre se ridică la cele mai înalte standarde europene. Oferim CALITATE, SERIOZITATE, PROFESIONALISM.
Dereglarea carburatiei, dereglarea aprinderii sau defectarea injectoarelor pot determina infundarea catalizatoarelor si a filtrelor de particule ducand la un consum de combustibil peste limitele normale, la blocarea turbinei, la oprirea masinii in mers sau nepornirea acesteia.
METEOR SERV ESTE SINGURA FIRMĂ DIN ROMÂNIA CARE OFERĂ SERVICII COMPLETE DE CURĂŢARE A FILTRELOR DE PARTICULE, RESPECTIV:
- DIAGNOSTICARE
- DEMONTARE/MONTARE (dacă este cazul)
- CURĂŢARE ULTRASONICA FILTRE DE PARTICULE DEMONTATE – DURATA 6 ORE
- CURĂŢARE CU SOLUTII NANOMOLECULARE PENTRU FILTRE DE PARTICULE NEDEMONTATE – DURATA 2 ORE
- RECONDITIONARE FILTRU PARTICULE PRIN INLOCUIRE ELEMENT FILTRANT
- MONTAM FILTRU PARTICULE NOU DIN STOC SAU LA COMANDA LA PRET DE IMPORTATOR IN SISTEM BUY-BACK
- COMERCIALIZAM FILTRU DE PARTICULE NOU AFTER MARKET
- IMPORTATOR DIRECT FILTRE DE PARTICULE DPF / FAP SI LICHID DE REGENERARE
- COMERCIALIZAM SI MONTAM FILTRE PARTICULE SECOND HAND, RECONDITIONATE IN PROPORTIE DE 90% DIN STOC
- RESETARE ECU
- IDENTIFICARE ŞI REMEDIERE DEFECTE COLATERALE CARE AU DUS LA COLMATAREA FILTRELOR
- VERIFICARE SI COMPLETARE LICHID DE REGENERARE
Suntem parteneri exclusivi pentru România ai TORALIN GROUP, angajaţii service-ului fiind şcolarizaţi în Germania şi Olanda pentru curăţarea FILTRELOR DE PARTICULE fara demontare.
Suntem importatori direcţi ai utilajelor şi soluţiilor de curăţare, am făcut eforturi şi mii de testări pentru a oferi clienţilor noştri soluţii optime şi preţuri competitive.
Soluţiile folosite la curatare filtre de particule nedemontate – pe masina - sunt solutii nanomoleculare - soluţii de ultimă generaţie - care dau performanţe vizibile, curăţă rapid şi fără riscuri.
Nu încălzim filtrele de particule la temperaturi înalte, metodă care ar putea deteriora materialul filtrant, ci oferim curăţare chimică profesională.
RECONDIŢIONĂM filtre de particule şi catalizatoare prin înlocuirea materialului filtrant.
COMERCIALIZĂM ŞI MONTĂM filtre de particule after market (noi) cu 50% mai ieftine decât cele originale la cele mai mici preţuri. Oferim garanţie.
COMERCIALIZĂM ŞI MONTĂM filtre de particule recondiţionate în proporţie de 90% la preţuri foarte bune. Oferim garanţie.
Ce este filtrul de particule şi care este rolul lui
Filtrul de particule este un sistem mecanic care colectează în mod continuu noxele care provin din utilizarea autovehiculelor, indiferent de etapa de utilizare a propulsorului diesel. Acesta colectează particulele în mod continuu, inclusiv în timpul pornirii la rece sau cald, atât în regim de mers în oraş sau autostradă, chiar şi atunci când filtrul este plin.
Filtrul de particule este dotat cu un senzor de presiune legat de computerul maşinii căruia îi transmite informaţia că este plin, iar computerul iniţiaza curăţarea automată printr-un proces numit regenerare în cadrul căruia particulele colectate sunt arse.
Filtrul de particule este format dintr-un monolit ceramic cu orificii mici care se întrepătrund şi sunt interconectate cu rolul de a reţine impurităţile poluante. Pe fagurele ceramic sunt încorporate metale rare: platină, paladiu, rodiu care curăţă prin oxidare şi catalizează emisiile poluante în apa în stare de vapori şi un procent foarte mic de CO2.
Nivelul de particule emis de un filtru este mult mai scăzut decât cel existent în aerul ambiental curat. De fapt, aerul care iese din filtru este mai curat decât aerul care intră în motor, deci aerul pe care îl respirăm.
Implementarea filtrului de particule în sistemul de evacuare a gazelor de eşapament a făcut posibilă o reducere de 70% a emisiilor de particule poluante, de la 100 mg/km la mai puţin de 30 mg/km.
Filtrul de particule a fost proiectat pentru a reduce emisiile de gaze, cum ar fi hidrocarburi ( HC ) , monoxid de carbon ( CO ) şi particule rigide pentru a satisface reglementările de emisii poluante.
Preocuparea majoră a fabricanţilor de autovehicule este îmbunătăţirea continuă a filtrelor de particule pentru a asigura autovehicule cât mai puţin poluante în vederea alinierii la modificările normelor de poluare europene care devin din ce în ce mai drastice.
Trebuie ştiut că particulele emise de arderea combustibililor, fie că vorbim de diesel sau de benzină, sunt emisii nocive care afectează cel mai grav sănătatea umană, atacând în primul rând plămânii şi sângele, cauzând boli grave, printre care şi cancerul ştiindu-se că particulele care ajung până la nivelul alveolar al plămânului au o dimensiune cuprinsă între 5-100 nanometri.
Cum funcționează filtrul de particule
Filtrele sunt în permanenţă monitorizate de sistemul de diagnosticare de la bord, astfel că orice disfuncţie va fi semnalată de martorul motor. Când martorul se aprinde sunt semne că filtrul de particule este înfundat şi se impune o operaţie de mentenanţă pentru a curăţa anumite reziduuri solide rezultate din ulei.
DPF este conceput pentru a colecta particulele din gazele de eşapament pentru a minimaliza deversarea funinginii în atmosferă . Particulele de funingine acumulate în filtru sunt arse la intervale regulate ( proces numit regenerare ) pentru a preveni colmatarea filtrului şi de a creşte durata de viață. În timpul regenerării, combustibil adițional este injectat în cilindri prin injecţii multiple poștale pentru a creşte temperatura gazelor de evacuare . Regenerarea DPF necesită cca. 600 ˚ C,temperatura de evacuare pentru a arde funinginea depozit de CO2.
Senzorii de presiune diferenţială măsoară diferenţa de presiune din interiorul filtrului de particule, care este în corelație cu nivelul de funingine acumulată. Modulul de comandă al motorului ( ECM ) comandă declanșarea regenerării atunci când este detectat nivelul de funingine critic în filtru. Pentru regenerarea optimă comandată de ECM să aibă loc trebuiesc îndeplinite mai multe condiţii: stilul de rulaj, de temperatură pe evacuare, de viteză, de timp. Pentru o regenerare optimă, autovehiculul trebuie rulat constant la minim 50 km/oră timp de aproximativ 15 minute.
Dacă regenerările automate comandate de ECM eşuează în mod repetat sau nu sunt complete, funinginea nu se arde şi se acumuleaza în filtru peste pragul suportat. În această situaţie, motorul este forţat să lucreze, indicatorul filtrului de particule se aprinde sau clipeşte, consumul de combustibil creşte şi scade durata de viaţă a uleiului din motor.
Încărcarea filtrului de particule este o problemă serioasă care schimbă capacitatea de lubrifiere şi de răcire a uleiului de motor şi, în cazuri extreme poate duce la deteriorarea completă a motorului cauzate de injectoare supraîncălzite, cilindri, pistoane etc., ceea ce poate duce la limitarea puterii maşinii.
Recomandări de utilizare a vehiculelor diesel echipate cu sistem DPF :
1. stilul de conducere corect - trebuie să fie urmat pentru a minimiza producţia de funingine din motoarele diesel.
Se recomandă să se evite schimbarea vitezelor prea devreme atât într- o treaptă superioară cât şi evitarea schimbării prea devreme într-o treaptă inferioară.
2. să se folosească ulei de bună calitate după cum recomandă fiecare producător în parte în cartea tehnică a maşinii.
3. să verifice nivelul uleiului maşinii la fiecare 1000 km, consumul de ulei încarcă filtrul de particule.
4. să nu oprească maşina din rulaj când se execută regenerările automate ale maşinii. Pe lângă înfundarea filtrelor de particule generate de ratările comandate de ECM, datorită multiplelor încercări de regenerare coroborat cu gradul mare de înfundare, temperatura de evacuare creşte peste limita normală, conducând în timp la aglomerarea adaosului de metale preţioase pe pereţii fagurelui ceramic din interiorul filtrului de particule ducând la deteriorarea completă a acestuia.
De asemenea turbina are de suferit, aceasta se ancraseaza cu lubrifiant şi poate duce la deteriorarea ei completă.
Vă rugăm să fiţi conștienți de faptul că înfundarea filtrului de particule poate aduce deteriorări grave şi cheltuieli mari pentru repararea tuturor defectelor adiacente şi să nu circulaţi cu maşina după ce apar primele simptome ale înfundării filtrului de particule decât în scop de service.
Maşinile de generaţie nouă au încorporate sau adăugate pe lângă filtru de particule şi catalizator pentru a mări performanţele antipoluante.